Pytania i odpowiedzi

OGÓLNE

Z czego wykonane są miski kokosowe?

Nasze miseczki są produkowane ręcznie na Bali przez lokalnych rzemieślników. Jedynym materiałem używanym do produkcji są odzyskiwane z plantacji w 100% naturalne łupiny orzechów kokosowych.

Gdzie dokładnie i jak produkujecie Wasze kokosowe miski?

Nasz główny dostawca misek kokosowych ma swój warsztat niedaleko od nas, w okolicach Ubud, na Bali. W jego warsztacie każdy kokos jest ręcznie cięty, czyszczony i wykańczany przez pracowników z lokalnej społeczności. Wybraliśmy ich jako naszego dostawcę, ponieważ byli wielokrotnie nagradzani za  innowacyjne podejście do swoich pracowników oraz, ponieważ stanowią model rozwoju małego biznesu w skali lokalnej. Nasza współpraca z nimi opiera się na modelu Fair Trade. Fair Trade jest jednym z modeli rozwoju, który dociera do zmarginalizowanych (głównie rdzennych) społeczności wiejskich, które rzadko korzystają ze wzrostu gospodarczego i które mają niewielki wybór pomiędzy utrzymaniowym rolnictwem a migracją do miast. Bezrobocie, brak dostępu do dobrej ziemi, wody, opieki zdrowotnej i szkół utrudnia im wyjście z ubóstwa. Fair Trade przynosi wymierne korzyści lokalnym pracownikom, ponieważ oferuje im godne ceny za wytwarzane produkty, a przy okazji łączy ich z rynkami eksportowymi.

Dlaczego jedzenie na misce kokosowej jest lepsze niż jedzenie na zwykłej misce?

Miseczki kokosowe są w 100% produktem naturalnym, wybierając jedzenie z miski kokosowej, pomagasz środowisku, ponieważ nie generujesz odpadów i używasz naturalny produkt pochodzący z recyklingu. I co najważniejsze, wyglądają niesamowicie!

Przedmiot, który chciałbym kupić, jest niedostępny w magazynie. Jak długo trwa powrót produktu do magazynu?

Czasami niektóre nasze produkty będą niedostępne w magazynie, chociaż staramy się, aby takie sytuacje miały miejsce jak najrzadziej. Jednak, od czasu do czasu, naszym dostawom lecącym do nas z Bali, stają na drodze nieprzewidziane przeszkody. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, aby zamówienia były dostarczane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Aby poznać dokładną datę następnej dostawy lub dowiedzieć się jak długo będziesz czekać na dostarczenie przesyłki napisz do nas na adres kontakt@cocobamboo.pl. Oczywiście wszystkie produkty niedostępne w magazynie oferujemy również w przedsprzedaży. Dokonując zakupu w przedsprzedaży możesz być pewna/y, że Twoje zamówienie będzie wysyłane w pierwszej kolejności.

Moje miski przyjechały i nie wszystkie wyglądają tak samo, czy to normalne?

Nie ma dwóch orzechów kokosowych wyglądających tak samo, dlatego wszystkie nasze miski są różne. Każda kokosowa miseczka jest wyjątkowa i delikatnie różni się od pozostałych kształtem, rozmiarem, charakterystyką i niedociągnięciami. Zaakceptuj występujące w nich niedoskonałości, ponieważ właśnie to sprawia, że kokosowe miseczki są tak wyjątkowe.

Jaka jest objętość standardowej kokosowej miseczki?

Wszystkie miski różnią się nieznacznie pod względem objętości, jednak przeciętna misa kokosowa mieści 600 - 800ml.

Nie otrzymałem mojej przesyłki, co mam zrobić?

Jeśli zamówienie nie dotarło w ciągu 10 dni roboczych prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@cocobamboo.pl. Zrobimy wszystko co w naszej mocy aby zlokalizować przesyłkę i w miarę możliwości udzielimy pomocy.

ZWROTY

Otrzymałem miseczki kokosowe, które są popękane lub uszkodzone, co powinienem zrobić?

Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby Wasze produkty były bezpieczne i chronione podczas podróży do Was, w rzadkich przypadkach zamówienie może dotrzeć z uszkodzonymi lub wadliwymi produktami. Jeśli otrzymałeś uszkodzone produkty, napisz do nas na adres kontakt@cocobamboo.pl, a my zorganizujemy dla Ciebie ich wymianę. Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt i chcesz skorzystać z bezpłatnej wymiany bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów, prosimy  wysłać do nas e-mail ze zdjęciem uszkodzeń w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli powiadomisz nas po 14 dniach, wymienimy uszkodzony produkt, jednak koszty wysyłki będą musiały być pokryte przez Ciebie.

Przedmiot, który zakupiłem został uszkodzony podczas użytkowania lub czyszczenia, co mogę zrobić?

Ponieważ nasze produkty są produkowane z naturalnych materiałów, zawsze istnieje ryzyko wystąpienia nieprzewidzianych uszkodzeń podczas użytkowania lub czyszczenia. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą możliwą jakość, jednak trwałość produktów naturalnych jest czasami nieco nieprzewidywalna.

Jeśli produkt został uszkodzony pomiędzy 15 a 60 dniem od daty zakupu, wymienimy go Tobie za darmo. Jedynym kosztem będzie opłata za przesyłkę nowego przedmiotu do Ciebie. Prześlij nam email na adres kontakt@cocobamboo.pl ze zdjęciem uszkodzenia, a otrzymasz od nas specjalny link do strony gdzie będziesz mógł dokonać darmowego zamówienia. Jeśli uszkodzenie wystąpi po 60 dniach od daty zakupu, prześlemy Ci jednorazowy 20% kod rabatowy na przyszłe zamówienie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl