Zwroty, reklamacje, gwarancja

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna >

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
"Cocobamboo" Katarzyna Borowik
ul. Królowej Jadwigi 10H
64-920 Piła
tel. kom. 796 923 664

 

Reklamacje

Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości opakowania w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy (kontakt@cocobamboo.pl) lub telefoniczny (+48 796 923 664).b

REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI

Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:

1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij  nam jego skan w ciągu 7 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).

Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki!
Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane jak najszybciej.)
Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 22 577-55-55 czynny do godziny 20.

Dodatkowy opis procedur reklamacyjnych oraz protokoły dostępne są na stronie DPD pod adresem: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

W protokole 
a) opisz szkodę (np. stłuczenie, uszkodzenie lustra, szkoda całkowita)
b) zaznacz kluczowe cechy opakowania
- karton;
- folia bąbelkowa; 
- styropian;
- plastikowe narożniki;
- oznakowania ostrzegawcze: „UWAGA LUSTRO!”, „Ostrożnie szkło” umieszczone w kilku miejscach paczki.

Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji!
Na jego podstawie po uznaniu reklamacji z naszej strony wyślemy nowe lustro, a sami dochodzimy odszkodowania.

2. Zwracane lustro zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie. 

3. Zadzwoń do nas (tel. 796 923 664), zamówimy kuriera, który przyjedzie po odbiór paczki.

4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dnibrak odpowiedzi z naszej strony po tym terminie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

5. W przypadku uznanej reklamacji możesz:

  • żądać wymiany towaru na nowy, taki sam jak zakupiony;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna lub gdy nie jesteśmy w stanie odtworzyć zamówionego przez Ciebie towaru (np. w przypadku produktów z wyprzedaży).

 

Gwarancja i reklamacje gwarancyjne

Sprzedawane przez nas towary objęte są dwuletnią gwarancją. W tym czasie można składać reklamacje dotyczące wad zakupionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez kupującego poprzez niewłaściwe użytkowanie.

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo lub listownie. Reklamacja powinna zawierać:
    - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego;
    - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji;
    - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego;
    - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację;
    - Numer konta bankowego na które zostaną zwrócone pieniądze w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, możesz:

  • żądać wymiany towaru na nowy;
  • żądać naprawy wadliwego towaru;
  • żądać obniżenia ceny;
  • lub odstąpić od umowy – o ile wada jest istotna.

Sprzedawca ma prawo odnieść się do Twojego żądania i zaproponować inne rozwiązanie (z powyższych) jeśli Twoje żądanie jest niemożliwe do spełnienia lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów.

Reklamacje prosimy zgłaszać telefonicznie: 796 923 664
lub na adres mailowy: kontakt@cocobamboo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl